Vanliga frågor

Svar på dina vanliga frågor

Du får ett mail med leveransinformation när din order skickas ut.

Kontrollera så att det inte fastnar i din skräppost.

Svar: Normalt inom 3-5 arbetsdagar. Vissa produkter kan ha låga lagersaldon och kan således komma att påverka leveranstiderna. Information om huruvida en produkt finns i lager visas på webbplatsen bredvid varje produkt.

För att kunna returnera en produkt behöver den vara i väsentligt oförändrat skick, dvs oanvänd och ej förstörd eller skadad samt i sådant skick att den går att sälja till ny kund utan prisavdrag. Är produkten helt oanvänd kan du däremot givetvis ångra köpet.

Returadress:

Adwisemedia Innovations AB

c/o Blossom Bands

Västerbrogatan 8C

503 30 Borås

Bifoga följande information med din retur:

1. Ordernummer

2. Artikelnummer och antal

3. Returorsak (Ångra köp / Reklamation)

Du kan också kontakta oss på info@blossombands.se